:((((((((((

Ja zalosti u Sarajevu:((
Ulicama grada pjesace  navijaci u ove kasne sate,  tuzni, pokisli, ali ponosni. Neki od njih jos masu svojim zastavama. Mislim da bi sve lakse bilo da je sudija bio pravedan. Ali kao sto rece nasa Vildana:

"Mi nismo izgubili, MI SAMO NISMO POBJEDILI:"

Selam vam plah

kewser
"Koliko sam puta čuo kako za nekog kažu: -Blago si ga njemu, nema mu sreće na daleko! A jadna ti je njegova sreća! Ogradio se malom, i to mu je sve! Po meni je sreća nešto drugo:kad sam ja u sebi skladan, čist i pravedan; kad pošteno živim i radim; kad na mene niko ne uziše niti prstom upire; kad se veselim zori i beharu, a smiren liježem iza jacije, znajući da Onaj koji je iznad zemlje i nebesa zna za mene i vodi računa o meni-eto, to je moja sreća!" (Bašeskijin posljednji zapis-Rešad Kadić)

3 komentara

  1. ovdje igracima veliki RESPECT!!!
    sudija—no comment!
    ‘ono’ od doticnih navijaca… eh, morali smo pokazati tu ‘svoju’ nekulturnu, krajnje seljacku, stranu…

    ja sam licno ogorcena na cjelokupno uredjenje….
    ponosna sam na igru nasih igraca i njima skidam kapu!

    selam:)

Komentariši